Як би ви вчинили, якби до вас додому прийшли чоловіки в спортивних костюмах і манерами з минулого?
Хтось скаже, сьогодні - це абсурд. І буде правий. Ось тільки це зовсім не так для тих, хто все ще живе старими принципами конкуренції.
Лише рік тому Zlatamebel була іншою
Високоякісна продукція - це безперечна перевага, яке ви, наші клієнти, оцінили давно. Але щоб стати ще краще для вас, ми повністю переглянули стратегію розвитку компанії.
Щоб максимально відповідати вашим вимогам, за 12 місяців ми ретельно проаналізували ринок і впровадили нові рішення:
- модернізували виробництво;
- посилили якість виробів;
- створили сучасний інтернет-магазин;
- відкрили нові меблеві салони по Україні;
- почали спілкуватися з вами в соціальних мережах.
Ми сфокусувалися на тому, що потрібно вам. Завдяки цьому, нам вдалося не просто вдосконалити сервіс, подбати про ваш час і стати ближче до вас ... а й зберегти приємну цінову політику. Кожен крок назустріч був максимально вивірений, щоб передбачити будь-який ваш запит або дію.
Ви тільки доглядаєте собі меблі або вже насолоджуєтеся її зручністю в вашому інтер'єрі ... найважливіше для нас - це ваш комфорт. Ви не уявляєте, як ми раді, коли бачимося з вами знову ... щоб підібрати щось ще.
І така турбота про клієнта - це нормально. Так і має бути. Чи згодні?
Але так вважають не всі
Ринок змінився. Уже немає пари-трійки лідерів, у яких купують завжди і все. Увага клієнтів потрібно заслуговувати! І це шокує меблевиків "старої закалки".
Але вони стоять на своєму. У деяких на сайті до сих пір, елементарно, не зазначена вартість і відсутня кнопка "купити". І замість того, щоб адаптуватися до нових вимог ринку і запропонувати вам умови обслуговування краще, ВОНИ намагаються "відлякувати" клієнтів від своїх конкурентів.
Наприклад, "запрошують" в салони Zlatamebel чоловіків сумнівного вигляду в спортивних костюмах.
Для нас важливий комфорт клієнтів, а тому кілька подібних ситуацій з викликом поліції - це вже явно не збіг. Так як і різкий наплив негативних відгуків на деяких сайтах-отзовіках протягом всього лише 5-ти хвилин.
Вони забувають, що рішення приймаєте ВИ
Ті, хто живе "минулими засадами", хочуть диктувати меблевим компаніям, яку продукцію виробляти, а торговим центрам - які салони відкривати, а які ні. Нас намагаються пресингувати, щоб ми відмовилися від своєї політики максимальної турботи про вас, про наших клієнтів. Шантажують постачальників сировини, збирають а-ля підпису "хто проти" ...
Все це дуже нагадує спробу створити ситуацію, коли вартість і якість продуктів визначають не люди, а компанії. ВОНИ хочуть вирішувати, скільки ви повинні їм заплатити (навіть якщо якість абсолютно не виправдовує грошей).
Це недопустимо!
Ми знаємо, хто "вони". І навмисно не називаємо імен. Тому що віримо в розважливість. Віримо, що знайдуться ті, хто зможе вчасно зупинитися і усвідомити реальність. Зараз не 90-ті. Компанії або намагаються бути кращими для клієнтів, або у них не купують. І ніякими "методами" цього не змінити.
Тільки ВИ, клієнти, визначаєте свого лідера. Рішення "купувати у Zlatamebel або більше не купувати" приймає не група "бувалих", а саме ВИ! І за це ми вам дякуємо.
Дякую що ви з нами. Цінуємо і прагнемо для вас!
З турботою,
Олена Гребенюк,
інтернет-маркетолог компанії "Zlatamebel"