Як виглядає навчання в більшості меблевих компаній? В меблевій компанії є корпоративний матеріал, який просто відправляється на електронну пошту продавцям. Він рідко оновлюється. Ах так! І, швидше за все, є людина, яка їздить по салонах і переказує весь цей матеріал продавцям. Інформація суха, нудна, нерідко абсолютно марна для клієнта. Але бувають і свята: компанія наймає тренера (який, швидше за все, начитався Брайана Трейсі) і організовує тренінг! Звучать такі гасла: « Будьте впевнені в собі! », « Ви круті! ». Продавці тимчасово розпалюються (входять в кураж), і все… далі — колишня нудна атмосфера, і таку ж нудну енергетику продавці передають клієнтам.
Як навчання виглядає у нас? (3 наших фішки)
Наші консультанти проходять складний (не легкий), але дуже цікавий процес. До чого ми все це говоримо? До того, що ми намагаємося подарувати Вам першокласну консультацію, яка допоможе Вам прийняти тільки найкраще рішення!
- Тільки дистанційне навчання онлайн. А навіщо втрачати час? Чекати поки хтось приїде з мішками під очима, об'їхавши заздалегідь стать України. В один час ми збираємо всі салони України біля екранів своїх комп'ютерів, в яких в живому часі транслюється певна тема. Заряджаємо ми своїх людей щотижня. Крім навчання, учасники можуть ставити питання, ділитися досвідом. Це божевільний інтерактив! Найкрутіше: якщо в нашій компанії трапляється оновлення, наші співробітники серйозно навчені цьому вже через годину (вони подивилися наш урок-вебінар і склали тест)! В кінці кожного вебінару ми проводимо онлайн тестування, для того, щоб багато хто не сприймали наші зустрічі, як розвага і могли закріпити отримані знання.
До речі, для тих, хто не відвідав віртуальну зустріч, ми висилаємо запис. - Стандартизуючі. Поки в інших компаніях зі стажистом працює старший продавець, навчаючи на свій розсуд без чіткого плану, наші стажисти працюють з програмою навчання онлайн. У нашого новачка є перелік основних тематик в нашій компанії. Клікнувши на одну з них, він автоматично переміщається в віртуальну кімнату, де він може переглянути запис вебінару. Наші новачки практично не залежать від людей — вони залежать від комп'ютерів =)))
- Контроль — швидкий спосіб закріпити отримані знання. Всі наші стажисти через короткий час проходять складний 3 и-ступеневий іспит на визначення теоретичних, практичних і технічних знань.
Наші консультанти проходять складний (не легкий), але дуже цікавий процес. До чого ми все це говоримо? До того, що ми намагаємося подарувати Вам першокласну консультацію, яка допоможе Вам прийняти тільки найкраще рішення!